frizzle-fraz

על המשחק ילד האש וילדת המים / בן האש ובת המים

סדרת משחקי ילד האש וילדת המים (שנקראים לפעמים גם "בן האש ובת המים") זוכה לפופולאריות רבה בין שלל המשחקים שנמצאים באינטרנט בקרב ילדים וחובבי משחקי דפדפן ופלאש. בסדרה, ארבעה משחקים ובקרוב צפוי לצאת המשחק החמישי בסדרה, ילד האש וילדת המים 5. הסדרה זכתה לפרסים ולאותות כמשחק הטוב ביותר.

ילד האש (או בן האש) וילדת המים (או בת המים) נקלעים בכל פעם למיקדש מסתורי ממנו הם מנסים לצאת. כדי לעשות זאת יש לפתור חידות ולשתף פעולה בין שתי הדמויות. ניתן לשחק לבד ולהפעיל את הבן והבת יחד או את שתי הדמויות במקביל, אך הרבה יותר כיף לשחק במשחק בשני שחקנים יחד עם חבר, כאשר כל אחד מפעיל דמות אחרת (יש שמתבלבלים וחושבים שלמשחק קוראים בן המים ובת האש או ילד המים וילדת האש).

הילדים הולכים בין האש ובין המים, אך צריך לדעת שילד האש חסין מפני אש, ולכן הוא יכול לדרוך בחופשיות בשלוליות הלבה הרותחת, אך הוא צריך להיזהר ממים שבדרך. ילדת המים חסינה משלוליות המים (נראה במשחק כמו ציור של ים), אך נפגעת מהלבה. שני הילדים צריכים להיזהר מכל שלולית אחרת בדרך. בכל שלב, צריך להגיע אל הדלתות שמובילות על החדר הבא במקדש. ילד האש צריך להגיע אל הדלת שמסומנת בצבע אדום וילדת המים צריכה למצוא את דרכה אל הדלת שמסומנת בסימן כחול. בדרך יש לאסוף את היהלומים, לפי הצבעים כך שיתאימו לכל אחת מהדמיות. בשלבים המסומנים ביהלום, יש לאסוף את היהלום הירוק. ככל שתצליחו להגיע מהר יותר אל דלתות כל שלב, כך תצברו ניקוד ודירוג גבוה יותר.

כדי להגיע לפתרון של כל שלב, צריך ללחוץ על כפתורים שיפעילו מעליות, לדחוף ארגזים ולבנים שיעזרו לטפס גבוה יותר ולהזיז מתגים. במקדש האור תוכלו לכוון קרני אור דרך מנסרות ומראות כדי לכוון אותן אל החיישנים הרגישים לאור, ובצורה זו להצליח להפעיל את הרכיבים השונים במסך. במקדש הקרח, קרני לייזר יוכלו להפשיר קרח, וקרני הקפאה יקפיאו את השלוליות כך שיהיה ניתן לעבור מעליהן. אך שימו לב, במקדש הקרח לא ניתן לקפוץ כאשר פוסעים על גבי הקרח. ילד האש ילך במהירות על הקרח וילדת המים תלך באיטיות. מעניין מה יקרה לילדים בהרפתקאות הבאות שלהם במשחק ילד האש וילדת המים 5...
 

מקשים:
להפעלת ילד האש: מקשי החצים.
להפעלת ילדת המים: מקשים W,A,S,D.

המשחק פותח על ידי אוסקר אלברט ומופץ על ידי miniclip.com ועל ידי חברת Armor Games.